/>
Wij nemen jouw dagelijkse ICT zaken uit handen op een manier die het best past bij jouw bedrijf: van een compleet pakket tot een audit en alles daartussen.
We denken met je mee naar dé oplossing voor jouw organisatie. Wil je hier meer over weten, nodig ons dan eens uit voor een bak koffie en een vrijblijvend adviesgesprek.
Geen ICT zorgen over jouw systemen én een servicedesk die jouw omgeving monitort en klaarstaat voor vragen. Een complete ICT oplossing op maat voor een vast bedrag per maand.
Onze ServiceDesk staat voor jou en jouw collega's klaar voor alle vragen. We ondersteunen alle Microsoft producten en zijn bekend met de meest gebruikte zakelijke software.
Door monitoring worden eventuele dreigingen, volle harde schijven en andere problemen op tijd gemeld en updates van afstand geïnstalleerd. Kunnen jullie gewoon lekker doorwerken!
Naast continue ondersteuning en monitoring, verzorgen wij ook incidentele audits en advies. Dit zijn werkzaamheden met een duidelijk begin, eind en vooral concreet doel.
Wij staan voor je klaar om ICT-vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Afhankelijk van jouw wensen kunnen we dit eenmalig of structureel voor je doen.
Voor niet-dringende zaken of vragen kan je een ticket mailen of bellen naar ons supportteam. Ook hebben we voor spoed buiten werktijd het 24/7-nummer. Dit is een aanvulling op onze supportcontracten.
Vind je het prettig om iemand over de vloer te hebben? Dat is mogelijk! Zowel incidenteel of op vaste momenten om werkzaamheden te verrichten, systemen te onderhouden, problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.