Professionele support

Als gebruiker kun je altijd tegen een vraag aanlopen of een probleem hebben. Onze servicedesk zorgt er dagelijks voor dat je zo snel mogelijk weer verder kan.

We bieden support op jouw gehele ICT-omgeving, systemen en infrastructuur, maar ook op de meest gebruikte zakelijke software en alle Microsoft producten. Naast support op afstand (remote support) komen onze IT-engineers ook op locatie als dat gewenst of nodig is.

Support opties

Brons

  • Windows updates
  • Realtime monitoring
  • Directe alerts
  • Gezondheidsrapport
  • Remote support
  • Onsite support urgent, binnen 8 uur
  • Onsite support niet-urgent, binnen 3-4 dagen

ICT Compleet

  • Realtime monitoring
  • Directe alerts
  • Gezondheidsrapport
  • Remote support
  • Onsite support urgent, binnen 4 uur
  • Onsite support niet-urgent, binnen 1 dag
  • Inclusief updates
  • Inclusief support calls
  • Vervangende apparatuur
  • Systeemuitbreiding ondersteuning
  • Maatwerkoplossingen

ICT Compleet: geen zorgen voor een vast bedrag

Naast support en monitoring, breng je bij ICT Compleet alles samen voor een vast bedrag per medewerker per maand. Zo krijg je precies wat je nodig hebt en word je nooit geconfronteerd met onverwachte kosten.

Ben jij benieuwd wat Lucrasoft ICT Beheer voor jou kan betekenen? Neem dan nu contact op!

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Door jou en jouw organisatie eerst te leren kennen, kunnen we een oplossing bieden die écht bij je past. Wij hechten veel waarde aan samenwerken, dus laten we eerst een kop koffie drinken en de kennismaking starten!

Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?

Back to top