/>

Professionele support


Als gebruiker kun je altijd tegen een vraag aanlopen of een probleem hebben. Onze servicedesk zorgt er dagelijks voor dat je zo snel mogelijk weer verder kan.

We bieden support op jouw gehele ICT-omgeving, systemen en infrastructuur, maar ook op de meest gebruikte zakelijke software en alle Microsoft producten. Naast support op afstand (remote support) komen onze IT-engineers ook op locatie als dat gewenst of nodig is.

Supportovereenkomsten: Brons of ICT Compleet

Incidentiele support is mogelijk, maar in de meeste gevallen verlenen we ondersteuningen vanuit een supportovereenkomst. We hebben twee opties voor onze support en monitoring: Brons of ICT-compleet.

 

Brons

  • Realtime monitoring
  • Directe alerts
  • Gezondheidsrapport
  • Remote support
  • Onsite support urgent, binnen 8 uur
  • Onsite support niet-urgent, binnen 3-4 dagen
Meest gekozen

ICT Compleet

  • Realtime monitoring
  • Directe alerts
  • Gezondheidsrapport
  • Remote support
  • Gratis Updates
  • Gratis support calls
  • Vervangende apparatuur
  • Systeemuitbreiding ondersteuning
  • Maatwerkoplossingen
  • Onsite support urgent, binnen 4 uur
  • Onsite support niet-urgent, binnen 1 dag

ICT Compleet: geen ICT zorgen voor een vast bedrag

Naast support en monitoring, breng je bij ICT Compleet alles samen voor een vast bedrag per medewerker per maand. Zo krijg je precies wat je nodig hebt en word je nooit geconfronteerd met onverwachte kosten.

KOFFIE EN KENNISMAKING

Rick en Prewesh komen graag langs om de support mogelijkheden voor jouw organisatie vrijblijvend te bespreken.

Voorkeursdatum

Wij respecteren je privacy en gaan vertrouwelijk om met je data, zie ons privacy statement. Dit formulier is beschermd door Google (Privacy Policy, Terms of Service).