Hoe houd jij je bedrijf draaiende?

Hopelijk lees je dit bericht gezond en wel, zonder al te veel zorgen om familie en vrienden. Ook wij geven gehoor aan de afgekondigde maatregelen van de Nederlandse overheid en het RIVM tegen verspreiding van het Corona virus.

Sinds afgelopen vrijdag werkt ons team thuis, zodat wij - ook op afstand - de service naar jou kunnen blijven garanderen. Als jouw ICT partner zijn wij gelukkig goed voorbereid op thuiswerken. Wil jij weten hoe wij dat doen? Of heb je hulp nodig bij het organiseren van thuiswerken voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

 

Bereikbaarheid Servicedesk

Onze collega's van de afdeling support zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantoortijden te bereiken op telefoonnummer: +31786811505. Stuur je liever een e-mail naar onze servicedesk? Dat kan natuurlijk ook!

Stuur ons een e-mail

 

Support op Locatie

We streven er zoveel mogelijk naar om je op afstand te ondersteunen. Maar in dringende gevallen komen we nog steeds bij je langs. Hierbij vragen we wel om mee te werken aan de maatregelen die de RIVM adviseert. Wij volgen die waar dit kan ook. Mocht het niet dringend nodig zijn om op locatie te komen dan bieden bij een alternatief aan via Microsoft Teams. Hiermee kunnen we video gesprekken voeren. Dit werkt net iets prettiger dan een telefoon gesprek.

Download hieronder een whitepaper over de 5 voordelen van het gebruik van Microsoft Teams.

Bekijk hier de voordelen van Microsoft Teams

 

Projecten

De ingeplande projecten willen wij zoveel mogelijk laten doorgaan. Daarbij beperken we on-site werkzaamheden zoveel mogelijk. Dit vergt creativiteit, flexibiliteit en soms wat geduld. Samen komen we hier vast uit. Zorg de komende tijd vooral goed voor jezelf en de mensen in jouw omgeving!

Back

Vijf tips voor efficiƫnt thuiswerken

13 maart 2020
Read more...
Advies nodig?
+31 (0)78 6811505 ictbeheer@lucrasoft.nl