Servicedesk medewerker tweede lijn

Word jij er enthousiast van om Mkb’ers verder te helpen met ICT-oplossingen? Wij ook! Met een team van ervaren collega’s verzorgen wij al meer dan 20 jaar de ICT bij organisaties van 5 tot 250 man. Onze kracht ligt in het realiseren van een totaaloplossing en echt als een partner naast een ondernemer gaan staan.

Wij leveren geen losse producten, maar een omgeving waarin alles op elkaar is afgestemd. Lucrasoft ICT Beheer is een platte organisatie, wij houden van een ontspannen informele sfeer, een potje tafeltennis in de pauze en een drankje op vrijdagmiddag. Jezelf constant willen uitdagen en ontwikkelen is een must.

Voor ons ICT Beheer team zijn we op zoek naar een nieuwe ervaren speler

Op deze positie:

  • ben je bij klanten voor support & beheer en storingen
  • lever je hardware uit op locatie
  • help je het projectteam bij de implementatie van zeer uiteenlopende projecten
  • ondersteun jij de 1e lijn support bij het afhandelen van tickets en support vragen

Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het analyseren en oplossen van incidenten. Dit doe je vanaf kantoor en bij klanten (50/50).

Je vindt het niet alleen leuk om mensen te ondersteunen op het gebied van het ICT vlak maar je bent daarnaast behulpzaam, vriendelijk en bovenal word je getriggerd door taken en processen die beter kunnen en jij blij bent dat jij jouw tanden daarin mag zetten.

Dus gaan jouw handen jeuken als iets beter kan?

Heb je al ervaring op een servicedesk? Dan zijn wij op zoek naar jou en willen we graag kennismaken!

Je ondersteunt klanten bij het afhandelen van alle 2e lijn hulpvragen die binnen komen via de telefoon, e-mail of ons ticketsysteem. Bij het bieden van een passende oplossing neem jij de leiding. Het werk vraagt dan ook om een proactieve houding. Behulpzaam en assertief begeleid je de klant, zorg je ervoor dat problemen worden opgelost en help je deze in de toekomst te voorkomen.

Herken jij je hierin?

  • Je hebt oog voor de behoeften en wensen van de klant
  • Je bent proactief, assertief en heeft een goed probleemoplossend vermogen
  • Je bent stressbestendig en kan meerdere ballen in de lucht houden
  • Je hebt minimaal een MBO 4 ICT opleiding afgerond
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Je bent niet bang om Engels te praten
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in het werken op een servicedesk
  • Je bent Microsoft gecertificeerd in een of meerdere richtingen zoals Modern Work, Windows Server, Azure of Teams

Enthousiast geworden?

Heb je vragen over deze vacature neem dan contact op met Wouter van Baardewijk of bel naar +31 (0)78 68 11 505. Om direct te solliciteren stuur je Wouter een e-mail met je motivatiebrief en curriculum vitae.  

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt:

  • Doornemen CV en voorselectie
  • Kennismakingsgesprek Wouter van Baardewijk Projectmanager
  • Kennismakingsgesprek Wouter van Baardewijk in combinatie met arbeidsvoorwaardengesprek
  • Ondertekenen overeenkomst

Ben je ergens anders aan de slag, dan respecteren wij de opzegtermijn en indien gewenst plannen we kennismakingsgesprekken buiten reguliere kantoortijden.

Kom eens kennismaken!

Op zoek naar een nieuw team?

Ben je op naar een nieuw team? Stuur Wouter dan een berichtje en kom eens kennismaken!

Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?

Back to top