Relatie beheerder

Voor de afdeling ICT Beheer zoeken wij een Relatiebeheerder als onderdeel van ons Sales team.

Lucrasoft ICT Beheer bestaat naast het Sales team uit een hechte groep ICT engineers en supportmedewerkers. Samen helpen wij onze klanten ICT slimmer en beter te maken door techniek vóór hen te laten werken.

Met innovaties op het gebied van ICT ondersteunen wij onze klanten bij hun dagelijkse werk. Dit vraagt om een stevig fundament, waarbij een goede basisconditie van alle ICT-systemen essentieel is.

Concreet komt het er op neer dat wij een volledige ICT omgeving realiseren. We beginnen met de infrastructuur, bouwen daar systemen op en maken die toegankelijk met diverse applicaties. Bij dit alles kunnen wij het beheer uit handen nemen en verzorgen we support. Wij werken in het MKB segment en bij een aantal (lokale) klanten komen we al ruim 20 jaar over de vloer.

Jouw rol

Als Relatiebeheerder ICT Beheer heb je veelvuldig klantcontact met alle lagen van de DMU en dan uitsluitend van bestaande accounts.

Waar de Accountmanager New Business zich vooral richt op het binnenhalen van omzet, focus jij je ook op het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.

Als succesvolle Relatiebeheerder koester jij onze trouwe klanten, weet je tijdig waar hun behoeften liggen en heb je bij uiteenlopende vragen altijd een antwoord paraat.

Vanuit deze rol wordt er omzet gegenereerd en ben jij dus verantwoordelijk voor jouw sales target. Het offreren en onderhandelen is dan ook onderdeel van jouw functie.

Wij zijn op zoek naar jou als jij je hierin herkent:

  • Netwerken is jouw tweede natuur
  • Klantrelatie opbouwen gaat je gemakkelijk af
  • Servicegericht werken is voor jou vanzelfsprekend
  • Je bent gedreven, (pro-)actief en ondernemend
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis & visie van de gehele Microsoft Stack (o.a., Windows, Office 365, Teams, Azure, etc) is een pre

Wij bieden jou:

  • Een rol in een groeiend team, met veel vrijheid én verantwoordelijkheid om zelf je werk in te vullen.
  • De mogelijkheid voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie. Zo krijg je de mogelijkheid Microsoft certificaten te halen en krijg je hiervoor interne training.
  • Werkomgeving waarin privé en werk optimaal op elkaar aansluiten.
  • Combinatie van thuis- en kantoorwerken is mogelijk.
  • 40 of 32-urige werkweek (met 25 resp. 20 vakantie dagen en de mogelijkheid om bij te kopen).
  • Leaseauto, laptop en mobiel van de zaak.

Enthousiast geworden?

Heb je vragen over deze vacature neem dan contact op met Wouter van Baardewijk of bel naar +31 (0)78 68 11 505. Om direct te solliciteren stuur je Wouter een e-mail met je motivatiebrief en curriculum vitae.  

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt:

  • Doornemen CV en voorselectie
  • Kennismakingsgesprek Wouter van Baardewijk
  • Afnemen en doorspreken Talenten Management Analyse
  • Presentatie geven aan jouw toekomstige collega's
  • Arbeidsvoorwaardengesprek

Kom eens kennismaken!

Op zoek naar een nieuw team?

Ben je op zoek naar een nieuw team? Stuur Wouter dan een berichtje en kom eens kennismaken!

Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?

Back to top